مزون لباس عروس ایرانی و فرنگی

با تنوع در محصولات به شما حق انتخاب می دهد

مزون لباس عروس ایرانی و فرنگی

با تنوع در محصولات به شما حق انتخاب می دهد

بایگانی
پیوندها

8 نکته برای قرارداد با تشریفات مجالس عروسی

چهارشنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۷، ۱۲:۰۰ ب.ظ

در برگزاری مراسم عروسی یکی از چیزهایی که بخش بزرگی از کیفیت عروسی شما را تعیین می‌کند انتخاب تشریفات مجلس عروسی است.

اگر تشریفات خوبی را انتخاب کنید خانواده و مهمان هایتان خاطره ای خوب از عروسی باشکوه و زیبای شما خواهند داشت ولی اگر تشریفات مناسبی انتخاب نکنید و یا هنگام بستن قرارداد با تشریفات مجالس عروسی خوب دقت به خرج ندهید ممکن است پشیمانی های زیادی برایتان پیش بیاید. قبل تر برایتان از ویژگی های یک تشریفات عروسی خوب  و راهنمای انتخاب تشریفات با قیمت مناسب نوشته بودیم و از آنجایی که کارهایی مثل قرارداد بستن با تشریفات عروسی از آن دسته کارهایی هستند که معمولاَ یک بار در زندگی‌تان انجامشان می‌دهید، بهتر است از قبل خوب دقت کنید تا همه چیز به بهترین نحو پیش برود، بنابراین ما در آینه شمعدون تصمیم گرفتیم هر چیزی که برای بستن قرارداد با تشریفات مجالس عروسی باید بدانید را برایتان بنویسیم تا به شما کمک کنیم.

چه چیزهایی باید در قرارداد با تشریفات مجالس عروسی ذکر شود؟

مثل هر قرارداد حقوقی دیگری که بین افراد مختلف منعقد می‌شود، قرارداد تشریفات مجالس هم به دو بخش تقسیم می‌شود، اطلاعات طرفین عقد و موضوع قرارداد. هنگام بستن قرارداد باید دقت کنید که مشخصات شما و تشریفات عروسی‌تان به درستی و با جزئیات نوشته شده است، از آنجایی که معمولاَ موسسات تشریفات قرارداد از پیش آماده شده به شما می‌دهند دقت کنید که مشخصات خودتان را درست بنویسید و شماره تماسی را در اختیارشان بگذارید که به شما دسترسی بیشتری داشته باشند. موضوع قرارداد خدماتی است که قرار است در روز عروسی به شما ارائه شود، در این قسمت باید تمامی خدمات با جزئیات و توضیحات کامل ذکر شود، برای مثال اگر شما منوی شماره یک غذا را انتخاب کردید اما چند مورد از پیش غذاهای آن را به دلخواهتان تغییر دادید باید تمام این تغییرها ذکر شود، همچنین جنس و نوع مواد غذایی مورد استفاده را تا حد امکان به طور شفاف مشخص کنید.

قرارداد با تشریفات مجالس عروسی

مطمئن شوید که تشریفات عروسی شما فکر همه جای کار را کرده است

یک خبر بد برایتان داریم، در روز عروسی ممکن است خیلی چیزها مطابق انتظارات شما پیش نرود، پس بهتر است از قبل خودتان را آماده کنید. بهتر است هنگام بستن قرارداد با تشریفات مجالس عروسی در مورد چیزهایی مثل داشتن برق اضطراری،داشتن فضای جایگزین در صورتی که تالار شما مشکل پیدا کرد و … بپرسید.

 

نوع پوشش خدمه چگونه است؟

یکی از چیزهای مهم در انتخاب تشریفات عروسی مناسب پوشش خدمه است، اگر از قبل خدمات و پوشش خدمه تشریفاتی‌تان را در جشن دیگری دیده اید، مطمئن شوید که پوشش خدمه در جشن شما همانطور است که توافق شده بود.

 

زمان برگزاری جشن را دقیق ذکر کنید

هنگام عقد قرارداد با تشریفات مجالس عروسی ساعت شروع و پایان جشنتان را بصورت دقیق ذکر کنید، چرا که برای مثال ممکن است برای نیم ساعت اضافه ای که جشن شما طول بکشد مجبور به پرداخت مبلغ اضافه ای شوید، حتی دیده شده که بعضی از موسسات و تالارها در چنین حالتی برق های سالن را کم میکنند تا جشن شما زودتر تمام شود.

 

از مدیریت سالن راجع به محدودیت های خاص بپرسید

بعضی از تالارها در مواردی مثل ریختن نقل و پولک روی سر مهمان ها ممنوعیت دارند و ممکن است برای چنین مواردی از شما هزینه نظافت اضافه بگیرند، بنابراین بهتر است از قبل در این باره سوال کنید.

قرارداد با تشریفات مجالس عروسی

نحوه پرداخت هزینه هزینه های جانبی اضافه

اگر نحوه پرداخت خاصی مدنظر شماست باید دقیق و با سررسید های مشخص در قرارداد مشخص شود، معمولاَ نحوه پرداخت هزینه در موسسات تشریفات مجالس به این صورت است که یک سوم کل مبلغ در هنگام عقد قرارداد پرداخت می‌شود، یک سوم چند روز قبل از مراسم و یک سم دیگر در پایان مراسم عروسی. حتما حواستان باشد که در صورتی که می‌خواهید از امکانات خاصی مثل آتش بازی یا بخار یخ خشک و … استفاده کنید هزینه ی کاملی که هر دو طرف بر آن توافق دارند ذکر شود.

 

شرایط نگهداری غذاهای عروسی

اگر شما تصمیم گرفته اید که کیک عروسی‌تان را از جای دیگری تهیه کنید مطمئن شوید که یخچال و مکان نگهداری مناسب داشته باشند. همچنین یک نکته ی مهم درباره غذاهای عروسی: حتما از قبل مشخص کنید که میخواهید ظرف یکبار مصرف برای مهمان هایتان باشد یا ظرف های مخصوصی که بعد از اتمام مراسم بتوانید با خودتان ببرید، چرا که اگه ظرفی نداشته باشید و از قبل هم برای ظرف های یکبار مصرف هماهنگ نکرده باشید، سالن مسئولیتی در قبال غذاهای باقی مانده ندارد.

قرارداد با تشریفات مجالس عروسی

امیدواریم که دانستن این موارد بتواند به شما در داشتن یک عروسی با شکوه و رویایی کمک کند. توصیه ی دیگری به بقیه عروس و داماد ها دارید؟ برایمان بنویسید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی