مزون لباس عروس ایرانی و فرنگی

با تنوع در محصولات به شما حق انتخاب می دهد

مزون لباس عروس ایرانی و فرنگی

با تنوع در محصولات به شما حق انتخاب می دهد

بایگانی
پیوندها

انتخاب لباس عروس مناسب

سه شنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۷، ۱۰:۰۴ ق.ظ

عروس‌ های قد بلند

اگر قدتان بیشتر از ۱.۷۳ متر است پس جز عروس‌های قد بلند هستید، خوشبختانه قدتان به شما اجازه می‌دهد که تقریبا هر مدل و طرح لباسی را بپوشید. عروس‌های قد بلند اغلب کفش با کف صاف یا پاشنه کوتاه می‌پوشند که در کنار همسرشان مثل برج به نظر نیاید اما این واقعا به تصمیم خودتان بستگی دارد. اگر انتخاب کردید کفش پاشنه بلند بپوشید یا اینکه واقعا، واقعا قد بلند هستید ممکن است نیاز به طول بیشتری برای لباستان داشته باشید.

لباس کوتاه بهترین داراییتان یعنی پاهایتان را نشان می‌دهد، اما به این معنی نیست که نمی‌توانید لباس عروس با طول بلندی که زمین را جارو می‌کند بپوشید. لباس ساده یا طرح پایه خمیدگیتان را نشان می‌دهد و قد و خوش هیکلیتان را بهتر نشان می‌دهد. پوشیدن طرح امپراتوری می‌تواند لباستان را شبیه خیمه کند تا لباس.

عروس های قد کوتاه

اگر قدتان ۱.۶۰ متر یا کمتر است شما معمولا به عنوان عروس ریز اندام در نظر گرفته می‌شوید. نکته بد درباره سایزگیری عروس این است که بیشتر لباس‌های عروس برای عروس‌های قد بلند دوخته شده و بنابراین اغلب میزان عمده‌ای از پارچه برای طول دارید. اگر پایین دامن دارای جزییاتی مثل دالبر یا لبه توری باشد و برای کوتاهتر کردن لباستان مجبور به حذفشان باشیم، لبه گذاری باید دوباره انجام شود و ممکن است منجر به تغییرات گرانتری شود.

یک پوشش، یک خط یا طرح امپراطوری به شما این تصور را می‌دهد که قد بلند هستید، که تجدید نظری به عروس‌های کوتاه قد می‌دهد. شما همچنین می‌توانید طرح‌های کوتاهتری بپوشید که بر خلاف تصورتان شما را قد بلندتر نشان می‌دهد ( بستگی به طول لباس دارد) که شما را با لایه‌هایی از تور می‌پوشاند. اگر لباس کوتاهی بپوشید که تا بالای زانوست و بیشترین قسمت پاهایتان را نشان می‌دهد، شما را قد بلندتر نشان می‌دهد. از لباس‌های پر چین با دامنی بلند دوری کنید، چون این نما را به شما می‌دهد که لباس شما را پوشیده تا شما لباس را. بدترین  طول‌ها طول‌های میانی مثل دنباله تا مچ پا یا مدل بالرینی هستند که پاهایتان را به دونیم تقسیم می‌کنند و شما را کوتاهتر از چیزی که واقعا هستید نشان می‌دهد.

کفش‌های پاشنه بلند و طول‌ها

بله، کفش‌ها مهم هستند اما هرگز نباید شما را مجبور کند چه لباسی بپوشید. وقتی فهمیدید چه لباسی می‌خواهید بپوشید، کفشی را پیدا کنید که لباستان را تکمیل می‌کند و در اولین سایزگیری با خود ببرید چون طول لباستان نسبت به قد کفشتان اندازه گرفته شده و تغییرات اغلب گران‌تر از چیزی هستند که فکر می‌کنید، بنابراین پاشنه کفشتان را زودتر انتخاب کنید و تغییرش ندهید.

شما بیشترین زمان عروسیتان را در این کفش‌ها سپری می‌کنید که راحتی آنها بزرگترین نگرانی شماست. اگر هیچوقت پاشنه بلند نپوشیدید، کفش کف صاف، کفش راحتی، کفش کتانی، سندل یا کفش با پاشنه کوتاه انتخاب کنید. اما بیشتر عروس‌ها حد وسط پاشنه را انتخاب می‌کنند که به قد شما می‌افزاید و باعث می‌شود صاف‌تر بایستید و (اگر با کفش‌ها پاشنه بلند تلو تلو نمی‌خورید) زمانی که راه می‌روید شما را با وقارتر نشان می‌دهد. فقط به یاد داشته باشید که اگر در راهرو کفش پاشنه بلند بپوشید و بعد در طول جشن آن‌ها را با کفش کف صاف عوض کنید. لباستان روی زمین کشیده می‌شود و مردم روی آن پا می‌گذارند.

پاشنه یا بدون پاشنه، زمانی که دامن بلند می‌پوشید، طول لباستان باید حداقل ۱.۳ سانتیمتر تا ۲.۵ سانتیمتر از زمین فاصله داشته باشدکه مانع از کشیدن لباس زیبایتان روی سنگ فرش، چمن یا صحنه رقص می‌شود که به تمیز نگه داشتنش کمک زیادی می‌کند.

اگر چه از بلندی قدتان نسبت به همسرتان خوشحال هستید، چندین جفت کفش امتحان کنید تا کفشی را پیدا کنید که برای هردویتان مناسب باشد.

طول لباس عروسیتان نقش بزرگی در چطور به نظر رسیدن لباستان دارد. طرح‌های مختلفی را امتحان کنید تا ببینید با چه چیزی احساس راحتی می‌کنید و با شکوه به نظر می‌رسید. هنگامی که لباستان را با بازتابی از شخصیتتان انتخاب می‌کنید مهال است اشتباه کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی