مزون لباس عروس ایرانی و فرنگی

با تنوع در محصولات به شما حق انتخاب می دهد

مزون لباس عروس ایرانی و فرنگی

با تنوع در محصولات به شما حق انتخاب می دهد

بایگانی
پیوندها

مزون عروس مزونیک  با هدف ارائه بهترین و زیباترین مدلهای لباس عروس از برندهای معتبر دنیا در شیراز / بلوار پاسداران / ساختمان وزرا / طبقه 2 / واحد 4  فعالیت خود را آغاز کرده است و در پی استقبال کم نظیر مشتریان پس از طی مدت کوتاهی توانست در زمره بهترین و معروف‌ترین مزونهای شیراز قرار گیرد. این هدف میسر نمی‌شد مگر با پشتکار و همت مدیریت آن، آقای مهدی کهتری ، که با تجربه طولانی و درایت خویش موجب موفقیت چشمگیر و شهرت آن نه تنها در شیراز بلکه در سایر شهرهای ایران شد. به همین منظور مزون مزونیک نامی برتر و شناخته‌شده در تولید و عرضه زیباترین لباسهای عروس، تور و تاج، در ایران می‌باشد. مجموعه بزرگ مزونیک شامل بخشهای گوناگونی مانند فروشگاه، نمایشگاه(Showroom)، دفترکار، سالن خیاطی و اتاق مخصوص پرو است و با کادری مجرب آماده ارائه مطلوب‌ترین خدمات به مشتریان عزیز می‌باشد.

 لباس‌های تولیدی این مجموعه از بهترین، مرغوب‌ترین و ظریف‌ترین پارچه‌ها تهیه شده و با قیمت مناسب‌ مطابق با سلیقه و بودجه همه مشتریان است و با در اختیار داشتن متنوع‌ترین مدلهای روز دنیا می‌تواند نظر مشکل پسندان را نیز تامین نماید.کلیه امور و خدمات مربوط به سفارش مشتریان از قبیل مشاوره، طراحی، آماده سازی، دوخت و پرو از زمان سفارش تا تحویل با نظارت مستقیم مدیر سازمان توسط پرسنل کارآزموده انجام می‌گیرد و پس از آماده شدن نیز بارها توسط مشتری پرو و بررسی می‌شود. با حساسیتی که مدیریت دارند همواره سعی می‌شود کلیه سفارش‌ها به بهترین شکل و با تضمین در اختیار مشتریان قرار گیرد تا رضایت و آرامش خاطر آنها تامین گردد. یقیناً رضایت مشتریان عزیز مزون عاملی مهم در توفیق و شهرت آن در میان سایر تولیدکنندگان لباس عروس بوده است.

       با توجه به استقبال چشمگیر مشتریان و بنابر اعتقاد مدیریت مزون باید برای لباس آرزوهای زندگی وقت و هزینه کافی صرف نمود تا در نوع خود بهترین و مجلل‌ترین باشد. به همین دلیل کلیه مراحل سفارش و انتخاب لباس عروس در این جا با مشاوره‌های تخصصی خود ایشان و با تعیین وقت قبلی صورت می‌گیرد تا جامه‌ای در خور شأن عروس خانم‌ها دوخته شود و آنها را متفاوت‌ از دیگران نشان دهد و از پوشیدن لباس رویایی خود در میان مجلس و حضار در بیادماندنی‌ترین روز زندگی احساس غرور و افتخار نمایند.

      زندگی وقتی زیبا خواهد بود که انتخابی زیبا داشته باشید و چنین دیدگاهی در رضایت‌مندی و استقبال گسترده از تولیدات هر مجموعه تاثیر بسزایی دارد. پس بیائید زندگی را با انتخاب خودمان زیبا کنیم. مزونیک در اندیشه تحقق چنین هدفی برای شما عزیزان است.

مفتخریم بتوانیم روزی آرزو‌های زیبای شما را در لباس رویاهایتان محقق کنیم