مزون لباس عروس ایرانی و فرنگی

با تنوع در محصولات به شما حق انتخاب می دهد

مزون لباس عروس ایرانی و فرنگی

با تنوع در محصولات به شما حق انتخاب می دهد

بایگانی
پیوندها


درباره ست کردن جواهرات با لباس ها چه میدانید
اگر مراسم مهمی در پیش دارید و دوست دارید که در این مراسم بدرخشید بهتر است علاوه بر ست کردن رنگ لباس ها با هم به ست کردن جواهرات با لباس نیز بیاندیشید. در این مطلب ما شما را با نکات ظریفی در این باره آشنا میکنیم. ​
از جواهرات می تواند لباس را کامل تر نشان دهد و یا یک لباس امروزی را قدیمی! جواهرات چیزهای بسیاری در مورد شما می گویند، بنابراین با جواهراتتان خودنمایی کنید و بگذارید شخصیتتان بدرخشد. راه های بسیاری برای هماهنگ کردن جواهرات وجود دارد و مهم تر از این نیست که چیزی که می پوشید برای شما احساس جذابیت، راحتی و اعتماد بنفس ایجاد کند.
راهنمای ست کردن جواهرات با لباس
1- جواهراتتان را هماهنگ کنید.
جواهراتتان را طبق رنگ لباستان هماهنگ کنید. برای مثال، جواهرات طلایی با رنگ های تیره، مثل مشکی یا کبود جوراند. جواهرات نقره ای با سایه های روشن تر مثل سفید یا آبی کم رنگ، خوب عمل می کنند. اگر جواهرات تان سنگ با تناژ گرم دارند مثل قرمز یا زرد متمایل به نارنجی، با لباس های رنگ سرد مثل آبی، سبز، بنفش ممکمل اند.
2- جواهراتتان را با شکل صورتتان از جمله خط گردنتان هماهنگ کنید.
برای مثال، اگر شما صورتی گرد دارید جواهراتی با ساختاری کشیده مثل الماس انتخاب کنید. اگر صورتتان باریک است، گوشواره ی حلقه ای را امتحان کنید. همچنین جواهراتی متناسب با سایز صورتتان بپوشید. برای مثال، اگر صورت کوچکی دارید، جواهرات کوچکی مثل تک نگین ها یا آنهایی که طرح های ساده دارند بپوشید. اگر صورتتان بزرگ است می توانید تکه های بزرگتری از جواهرات که صورتتان را استتار نکند بپوشید. اگر گردنی کشیده دارید، شما می توانید آویز گردن یا آویزه که به خط گردنتان بچسبد بپوشید.

جواهراتتان را براساس معیارهای درست پوشش انتخاب کنید
3-جواهراتتان را با شخصیتتان هماهنگ کنید.
اگر شما شخصیت برون گرا دارید، جواهرات با رنگ های متنوع و باوقار بپوشید. اگر کمی برون گرا هستید، جواهرات کمی کوچکتر با طرح های ساده، مثل گل های کوچک یا الماس های تک نگین انتخاب کنید. اگر شخصیتی جدی و ساده دارید، دنبال جواهرات کلفت تر با طرح های ضخیم باشید.
4- جواهرات را با مناسبت ها هماهنگ کنید.
برای مثال،برای دور همی های رسمی شما می توانید جواهرات ریز، سنگ مصنوعی بیرنگ و براق یا تکه هایی با طرح های پیچیده بپوشید. برای دور همی های غیررسمی، شما می توانید جواهرات فشن یا جواهراتی با سنگ های نیمه قیمتی بپوشید.
در موقعیت های حرفه ای، تکه های کوچکتر با طرح های ساده مثل الماس های تک نگین بپوشید.
یک نکته مهم برای ست کردن جواهرات با لباس
ساده باشید
زیورآلات بزرگ باید با لباس های ساده استفاده شوند. یادتان باشد که شما می خواهید زیورآلاتتان دیده شود به همین دلیل باید آنها را درست با لباس هایتان هماهنگ کنید، یک پیراهن مشکی با یک یا دو تکه از زیورآلاتی که جلب توجه می کند مناسب است.

برای زیباتر شدن از جواهرات ساده استفاده کنید
همین طور شلوار جین و یک تاپ ساده سفید به همراه یک گردنبند رنگی براق و بزرگ زیباست. وقتی می خواهید از زیورآلات براق یا طلایی استفاده کنید، رنگ های خنثی را انتخاب کنید زیورآلات ساده با لباس های طرح دار مناسب تر است. با یک لباس نامناسب ممکن است توجه را از یک تکه طلا یا جواهر زیبا منحرف کنید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۱/۱۴
مهدی کهتری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی