مزون لباس عروس ایرانی و فرنگی

با تنوع در محصولات به شما حق انتخاب می دهد

مزون لباس عروس ایرانی و فرنگی

با تنوع در محصولات به شما حق انتخاب می دهد

بایگانی
پیوندها

سبک انتخاب لباس دامادی برای آقایان شیک پوش

چهارشنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۷، ۱۱:۳۱ ق.ظ

سبک انتخاب لباس دامادی برای آقایان شیک پوش

به همان اندازه که انتخاب لباس عروس اهمیت دارد لباس داماد هم باید با دقت و سلیقه انتخاب شود. گرچه در یک نگاه کلی کت و شلوار  دامادی تنها لباس مهم در بین خرید آقای داماد است اما باید دقت کنید که همین لباس هم با ریز نکات و رازهای موثری طراحی و دوخته شده است که باید به تناسب سبک پوشش انتخاب شود.

با وجود تمام ریزه کاری ها و موضوعات اساسی برای برگزاری مراسم عروسی، انتخاب سبک لباس آقا داماد نیز یکی از سخت ترین کارهاست. محل برگزاری مراسم، روز برگزاری، لباس عروس و بسیاری از موارد دیگر در انتخاب سبک لباس داماد تاثیر دارند. بسیاری معتقدند یکی از وظایف عروس برای عروسی انتخاب سبک لباس داماد است، چرا که خانم ها دقت بیشتری در این مورد دارند و دوست دارند همسرشان، شیک پوش ترین داماد دنیا باشد. هم چنین آقایان به دلیل درگیر بودن با مقدمات مراسم، زمان کافی برای گشت وگذار و تحقیق ندارند و صرفا چند ساعتی را برای خرید اختصاص خواهند داد.

سبک های لباس دامادی کلاسیک و سنتی

در انتخاب سبک مناسب، یکی از مهم ترین عوامل فرم بدن داماد است. ورزشکار بودن و تناسب اندام سبک خاص خودش را می طلبد و افراد چاق باید به دنبال سبک مناسب خودشان باشند.
برای راحتی کار شما، 3 سبک رایج و متداول را انتخاب کرده ایم که می توانید از آن ها الگوبرداری کنید و سبک دلخواه تان را از میان آن ها انتخاب کنید.


لباس دامادی به سبک کلاسیک 

سبک های لباس دامادی برای شیک پوشان

به نوشته روسیلی، بسیاری معتقدند، سبک کلاسیک تا سال ها بعد از این نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت. چرا که یکی از سبک هایی است که تمامی افراد می توانند آن را امتحان کنند. افرادی که سبک کلاسیک انتخاب می کنند، می توانند هم در میهمانی های خانوادگی و دوستانه و هم در مراسم عروسی با تعداد میهمان های بسیار زیاد حاضر شوند.
کت شلوار سبک کلاسیک را به سادگی می توان با پیراهن و کراوات ست کرد. برای مراسم در فصل بهار و تابستان یک پیراهن سفید یا رنگ روشن بهترین گزینه است. حتی می توان این کت شلوار را با ژاکت های مخمل برای فصل زمستان نیز امتحان کرد. رنگ آبی نفتی این سبک طرفداران بیشتری دارد.

لباس داماد به سبک روستایی

سبک سنتی کت و شلوار و لباس داماد

 این سبک برخلاف نامش، یکی از محبوب ترین و گران ترین سبک های کت شلوار در سراسر جهان است. این سبک که از المان های طبیعت نظیر کوه و رودخانه برگرفته شده، حس طبیعت را به خوبی منتقل می کند. کت شلوارهای برگرفته از این سبک، برای مراسمی که در فضای باز برگزار می شوند، بسیار مناسب هستند. اضافه کردن جزئیاتی نظیر پاپیون یا کراوات فلانل یا پشمی، جلیقه پشمی یا جیر، به همراه کفش هایی قهوه ای رنگ جزو وظایف آقا داماد است که بنا به سلیقه خودش می تواند آنها را امتحان کند.

لباس داماد شیک با یک دست کت شلوار رنگی

کت و شلوار رنگی سبکی شیک برای  لباس داماد

 افرادی که در زندگی روزمره به دنبال هیجان و تنوع هستند، معمولا لباس هایی با رنگ های مختلف برتن می کنند. پوشیدن کت شلوارهای رنگی در روز عروسی نیز می تواند آنها را متفاوت نشان دهد. بسیاری معتقدند، پوشیدن کت وشلوار رنگی در روز عروسی، نشانه علاقه داماد به هنر، بالابودن اعتماد بنفس اوست و البته برخی هم نشانه دمدمی مزاج بودن می دانند.
اگر داماد کت شلوار رنگی برای مراسم عروسی انتخاب کند، بهتر است عروس نیز به جای طلا از جواهراتی تیره رنگ استفاده کند.

باوجود تمام نکاتی که گفته شد، انتخاب لباس مناسب برای مراسم، کاملا به سلیقه داماد و نظر عروس بستگی دارد و داماد باید لباسی انتخاب کند که در آن احساس راحتی می کند و آن را بهترین می داند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی